Ziua lui Timea

Acum doua zile am sarbatorit ziua lui Timea. Noi vom pleca in concediu pe 3 septembrie, cand e de fapt ziua scumpei noastre, si prietenii nostri, la fel.... pleaca in vacanta, asa ca am hotarat sa o tinem mai devreme. Zis si facut. Vineri am stat numai in bucatarie, de dimineata pana seara. Cuptorul a mers incontinuu in ciuda faptului ca afara erau 35 e grade si eu pur si simplu simteam ca ma topesc. Tot efortul l-am facut pentru iubita mea fetita. Pentru ca ea sa aiba o zi frumoasa.

Asadar, am facut briose cu nuca de cocos, bombite cu nuca si rom, saratele si tort cu zmeura. Nu pare mult insa a durat ceva timp pana le-am terminat.
Am aranjat de cu seara masa si numai bine ca au si venit primii invitati. Florin, Lacri si Razvan. I-au facut cadou o coronita, bijuterii si poseta, de printesa si un unicorn zburator. Tare mult i-au placut. Imi pare rau ca nu am facut si niste poze cu ei.

Sambata, am avut la 11 alti invitati. Martina si Gloria, Angelina si bunica ei. Am povestit de toate pentru toti iar fetele s-au jucat. Timea o iubeste foarte mult pe Angelina si vorbeste foarte des despre ea. Ma bucur cand vine pe la noi.
Dupa amiaza au venit Ingrid si Gabi si Alexia la noi. Bineinteles Timea a fost tare bucuroasa ca a avut cu cine sa se joace.
Per total, ne-a placut mult cum a iesit ziua Timeei. Ne-am simtit bine cu fiecare in parte iar draga noastra a fost tare fericita. Nu am sa uit niciodata emotia ei cand i-am cantat la multi ani si cat a fost de mandra cand i-am raspuns ca, da, de azi ai 5 ani. Te iubim copil frumos!


P.S. Era sa uit cadoul nostru. O masinuta rosie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta