Timea spune lucruri trasnite 3

Intr-o dimineata, cand ne spalam amandoua pe dinti, imi zice Timea revoltata:
-mamiii, nu pot sa spal punctuletele astea de pe chiuveta, sunt cu ciocanul....
Eu am facut ochii catcepele si mi-a crescut tensiunea instant.
- cu ce ciocan ai facut punctuletele? Unde ai gasit ciocan?
-pai mami, ciocanul monstruletilor din gura a facut asta...
😂😂😂
Monstruletii sunt astia: Intr-o zi, Timea a vazut intr-o carte, primita de la gradinira, cum se fac cariile la masele. Ca sunt niste monstruleti mici care fac gaura cu ciocanul sau tarnacopul. Ea a fost de-a dreptul socata de acest lucru si a vorbit zile in sir despre asta.

Intr-o zi, treceam cu masina printr-o padure. I-am explicat lui Timea ca acolo traiesc animale salbatice si care se sperie de noi, oamenii.
-mami, dar noi nu le facem nimic la animale
-nu toti oamenii sunt ca noi, sunt unii care vor sa le prinda pe animalele alea
-da, noi nu suntem oameni rai, noi nu adunam animale
😂😂😂

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta