Timea la doctor

Am fost azi cu Timea la pediatra ca sa ii recolteze sange. Motivul? Vesnica problema cu mancarea. Poate se vede ceva in sange de ce nu are pofta de mancare sau poate totusi e sanatoasa tun si asa e ea, mofturoasa. Vom vedea saptamana aceasta dupa ce primim rezultatele.

Deci, sa povestesc experienta. Nu i-am spus deloc ca o sa ii ia sange ci doar de dimineata i-am zis ca mergem la doctor. Cand am ajuns acolo, au masurat-o si cantarit-o, apoi doctorita i-a zis sa urce sus pe un fel de masuta. Acolo, a inceput sa ii pregateasca manuta, cu vena. In acest timp Timea s-a speriat si m-a luat de mana. Cand a vazut acul a zis, "sa nu ma doara!!!" , a bagat capul la mine in piept apoi a plans. Nu rau, dar mi s-a rupt sufletul pt ea. As fi vrut sa ma doara pe mine in locul ei... Bine ca a durat putin si Timea si-a revenit repede...
A papat o banana si gata, a fost mai bine.
Asadar fetita mea la 4 ani si 8 luni are doar 13,300 kg si 99,5 cm. La inaltime nu mi se pare asa mica insa e slabuta. Doctorita a zis ca e la limita de jos. Doamne ajuta sa pape mai bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta