Lukas are 2 luni

Azi puiul mic al nostru a implinit 2 luni. A trecut parca atat de repede timpul. Baietelul nostru continua sa fie un dragut. Se trezeste mai rar noaptea sa pape si nu ma tine mult treaza, din fericire. Mai are nopti cand se trezeste mai des sau are zile cand nu vrea sa adoarma si plange, insa nu e mereu asa. Foloseste deja manutele, pe ambele, le tot duce,  ba spre jucarii, ba spre ochi sau gura dar nu le suge pt ca nici nu cred ca ii place. I-am pus eu mana la gurita si s-a strambat de la ea, deci nu e interesat de asa ceva. Da mult din picioruse de parca fuge. Ma priveste deja de la departare, ma aude, urmareste cu privirea lucruri si zambeste foarte mult. Ii place de noi, sa ii vorbim, sa il gadilam si sa ii zambim. Si el ne raspunde cu zambete in semn de multumire. De gangurit incepe tot mai des, insa nu se compara cu Timea, care vorbea intr-una. El e mai rezervat probabil. E clar ca sunt diferiti. Abia astept insa sa mai spuna cate ceva sau sa faca ceva nou. Are 58 cm si 5,300 kg. Cantarit cu cantarul nostru.
La mine sunt cateva schimbari doar. Sunt cateodata depresiva, imi revin abia dupa ce ma odihnesc...dar din pacate somnul este scump la vedere. Sper sa reusesc totusi sa ma mentin pe linia de plutire. Ma gandesc ca vine concediul lui Sorin si mergem in Romania...si acolo va fi fain.
Am inceput sport usor insa nu pot mai intensiv pt ca alaptez si am nevoie de stratul adipos pt lapte (asa am citit).  Toate la timpul lor. Voi slabi probabil cate un kg pe luna ca sa am suficient pt bebe pana la un an, cat imi doresc sa alaptez. Acum am 61 de kg. De cand am nascut, 7 kg am slabit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta