Botezul lui Lukas

Acum doua zile a fost botezul puiului meu cel mic. Am asteptat ziua aceea de mult timp, cu mari emotii...atat de mari incat cu o saptamana inainte am inceput sa produc mai putin lapte. Astfel ca am intrerupt sportul si orice activitate obositoare si am trecut la baut litrii intregi de ceai. Cu doua zile inainte de botez au sosit socrii mei si nasii nostri. A fost un weekend plin. Am povestit si ne-am veselit. Ne-a fost tare dor de toti. Duminica, pe 29 mai, chiar de aniversarea a 6 ani de la nunta, a inceput botezul lui Lukas. La ora 12 au venit mosii, Ingrid si Gabriel si l-au imbracat pe Lukas. La 2 am fost asteptati la biserica. Lukas cand l-a vazut pe preot a inceput sa planga si a tinut-o asa pana cand a fost bagat in apa. Apoi s-a mai calmat...sau a obosit. Bineinteles, pe mine m-a durut sufletul sa il aud plangand atata timp. Bine ca s-a terminat repede. La restaurant ne-a placut tuturor. Am fost 18 persoane. Am mancat ciorbita de legume, apoi o salata si escalop de pui la gratar cu sos de ciuperci si cartofi natur. Prajiturile le-a facut soacra mea, tortul de asemenea. Au fost extraordinare toate.
Ma bucur ca am reusit sa facem botezul aici in Germania, si chiar de aniversarea noastra.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta