Pregatiti cu totul. Doar bebele lipseste

Am fost ieri si am cumparat tot ce ne mai trebuia pt venirea puiului mic. Lista e completa. Avem totul, doar bebe mic trebuie sa vina. Oof, dar mai are de stat...deci va trebui sa am rabdare.

Am bagajul pt spital gata pregatit, hainutele spalate, calcate si puse la locul lor in dulap, patutul, caruciorul, toate montate, avem scutece, creme, sampoane, chiar si pt mine am pregatit pt dupa nastere cate ceva. Deci, ramane doar sa treaca timpul ca sa vina baietelul nostru. Mai sunt teoretic 38 de zile.

Intre timp ma minunez de hainutele puiului. Sunt atat de mici si de dragute. Oricum mi se pare ca tot ce am cumparat pt el e o minunatie. 

Imi tot imaginez cum va fi sa stam cu totii acasa, impreuna...Pfff, oare cand se va intampla?

Intre timp am facut cateva poze sa imi ramana amintire din perioada sarcinii.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta