Fetita mea frumoasa

Draga mea Timea e o adevarata domnisoara. Nu am mai scris despre ea in ultima vreme si trebuie neaparat sa recuperez. Sa nu cumva sa uit detalii din cresterea fetitei mele.
Deja de mult timp ea prefera sa se imbrace cu rochite, sa si le aleaga ea si daca cumva eu vreau sa ii dau altceva, ma cearta si imi spune ca nu se potrivesc. E experta la culori si moda.
Ii plac foarte mult desenele animate cu printese si printi si adora sa ii spun povesti. E minunat sa ii vad curiozitatea, bucuria si mirarea cand descopera ceva nou. Imi place ca ea inca mai crede ca exista acea lume magica.
E in perioada intrebarilor si sunt bucuroasa ca e foarte curioasa si vrea sa stie atat de multe.
Sunt mandra de ea ca vorbeste asa de frumos, ca stie cuvinte complicate pt varsta ei si pronunta cat mai clar cuvintele.
Inca mai are probleme cu genurile dar progreseaza.
E destul de independenta. Doarme singura in camera ei si asta ma bucura, se imbraca, se incalta, mananca, se spala pe fata, maini, dinti, si corp, singura.
Ii place sa cante, sa se joace pe tableta, sa faca baie si miscarea, "joaca".

Timea, 4 ani si 5 luni

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta