Contractii false

De cand am fost racita am avut zilnic cate 3-4 contractii care erau foarte putin dureroase. In ultimele patru zile insa am inceput sa le am doar seara, inainte de culcare, dar au inceput sa doara. Am vreo 4-5.

Azi se pare ca a fost mai diferit. Am avut pe toata durata zilei, multe, multe contractii. Cam una pe ora iar acum, seara m-au luat mai des.
Nu stiu exact ce semnifica insa sper sa nu inceapa travaliul prea repede. Acum am 35 saptamani si 5 zile. Abia de la 37 bebe e considerat la termen, deci trebuie sa mai stea neaparat.

Mi-ar place sa vina pe 18 martie, pt ca pe 17 vine mama la noi si ne-ar fi mai usor. Chiar sunt curioasa ce zi isi va alege puiul mic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta