Baietelul meu la 33 de saptamani

Am fost ieri la doctor dar nu am fost prea multumita. Mi-a facut iar toate testele posibile dar ecografie nu. Asadar ramane un mister greutatea puiului. Doar i-am ascultat inimioara intr-un fel de electrocardiograma. Colul e inchis si nu voi naste prematur...spunea doctorita.
Asta e bine. Eu oricum am aproape gata bagajul. Mai trebuie doar sa fac rost de niste papucei de casa si sunt gata.

Incep sa imi pierd rabdarea...sa numar zilele mai cu foc. Mai sunt 53 pana la nasterea teoretica. Doamne ajuta sa fie totul bine pana la final si sa imi tin in brate odata puiul.

Intre timp ma minunez ca simt cum se misca in burtica. Muta manutele, piciorusele....se incordeaza. E foarte simpatic si calm. De cate ori spal vasele face gimnastica. Cred ca ii place sunetul apei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta