Anmeldung spital

Acum am revenit de la clinica. Aici in saptamana 36 gravidele trebuie sa se inregistreze la spitalul unde vor sa nasca pt ca atunci cand va veni momentul, totul sa fie deja stocat in baza lor de date.
Am purtat o discutie despre nastere cu un doctor (tanar, negru, cu parul rasta). Ma rugam in gand sa nu imi faca control pe masa 😁 si nu mi-a facut. A inceput cu monitorizarea inimioarei apoi eco. A fost o ecografie fff amanuntita. M-a apasat cu sonda aia de am crezut ca imi face gaura in burta. Totul a fost bine dupa spusele medicului. Problema mea ramane insa greutatea. Acum 2 saptamani doctorita mea a zis ca bebe are 2.700 kg. Azi la eco a reiesit ca are 2570. Nu cred ca e posibil asa ceva....Medicul de azi a spus ca bebe e mai mare cu 4 zile si sa nu imi fac griji, pt ca oricum va creste mult pana la nastere. Nu a gasit explicatie pt diferenta asta mare. Nu mai stiu dupa care eco sa ma iau. Am sa innebunesc pana nasc.
Azi am 36 saptamani si 3 zile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta