Scrisoare pentru Lukas

"Dragul meu baietel,
Ieri am intrat in luna a 8-a, asta inseamna ca mai e foarte putin pana te voi tine in brate si te voi pupa pe obrajori. Eu cu tata si cu surioara ta te asteptam cu nerabdare. Avem atatea planuri cu tine. Vrem sa iti aratam lumea, sa ne bucuram de tot ce e frumos, impreuna, toti patru.
Timea imi spune mereu ca isi doreste sa te tina de manuta ca sa te invete sa mergi. Iti va placea de ea. Poate ai si auzit-o. De fiecare data cand ti-am cumparat ceva ea ti-a transmis prin burtica ce am luat...si pupa si mangaie des burtica.
Tata e nerabdator sa cumparati masinute, elicoptere si tot felul de jucarii complicate, sa va jucati amandoi cu ele. Oo ce frumos va fi sa va privesc in actiune...si cine stie, poate va participa si Timea.
Mie mi-e putin teama de faptul ca esti baietel si poate ca nu voi stii cum sa te educ. Imi doresc ca atunci cand vei fi mare sa fii increzator in fortele proprii si sa fii fericit. Voi face tot ce imi sta in putere sa invat sa cresc cat mai bine un baietel. Pentru ca te-am dorit din tot sufletul.
Toti te iubim deja, chiar daca esti inca inauntru in burtica. Ai sa vezi ca iti va placea cu noi."
Mama ta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta