Mai sunt 10 saptamani

Azi am ajuns la pragul de 30 de saptamani cu bebe 2 in burtica. Mi se pare ca a trecut mai repede timpul ca la prima sarcina.
Puiul mic e un dulce. Efectiv simt cum misca piciorusele dintr-o parte in alta, mai loveste, mai sughite. Mi-e deja asa de drag.
Pe internet am citit ca ar avea 39 de cm si 1300 grame. Asta ramane de vazut in cazul nostru. Voi vedea luni cand merg la doctor. Clipeste, vede raze de lumina si exerseaza respiratia. Isi face el de lucru oricum.

Eu m-am ingrasat, am deja 63 de kg, cu 12 in plus. Mi-e putin frica de perioada dupa nastere cand ma voi chinui sa slabesc. Ma bazez pe faptul ca in timpul alaptarii se mai topesc din kilograme. Toti din jur imi spun ca nu par deloc grasa, ca imi sta bine cum sunt. Sper sa nu fie doar o pacaleala. :)
Burta e mare si nu mai am nicio geaca buna. Nu mai reusesc sa inchid fermoarul.
Ma aplec foarte greu si incaltatul continua sa fie un cosmar. E dificil si sa stau mult in picioare sau pe scaun pt ca ma doare in zona gleznelor sau ligamentele dintre picioare.

Nu am retinut inca apa, asta e semn bun. Mananc cu foarte putina sare si beau multa apa. Poate asta ma ajuta. Conteaza si ca ma pot odihni imediat cand obosesc.
Sorin si Timea mangaie burtica aproape in fiecare seara si se minuneaza cat de activ e Lukas. Abia astept sa il cunoastem.
Mai sunt 10 saptamani sau 73 de zile pana la nastere. Astept cu nerabdare.

Intre timp trebuie sa mai cumparam o serie de lucrusoare.
- patutul
- salteaua
- lenjeria
- ulei de masaj
- termometru pt apa
- sac de dormit
- salopeta de exterior
- manusi de interior
+ geanta pt bagajul de spital
Poate reusim sa bifam luna aceasta totul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta