Gripa

Din pacate toate planurile ni s-au amanat din cauza unei gripe ingrozitoare. Timea acum 3 nopti a facut febra mare. A delirat si a facut frisoane. Nu am vazut-o niciodata asa...si m-am panicat destul de tare. I-am dat Panadol la 4 ore si i-am tot pus comprese. Mi-a parut atat de rau de ea. A dormit cu noi in pat de atunci, sa pot sa o ingrijesc mai usor.

Din fericire febra a durat doar noaptea aceea si ziua urmatoare. Problema a ramas insa la mancare. Daca inainte manca rau, acum a facut greva foamei. Nu a vrut nimic sa pape. Ba chiar a si vomitat cand lua cate o gurita de ceva. M-am gandit ca poate si de la atatea medicamente si am incetat sa ii mai dau daca tot nu mai are febra. Azi e prima zi cand a cerut singura sa pape. Asta e semn bun, ca isi revine.
Ma bucur foarte mult cand o vad vioaie si cu chef de viata.
Doamne ajuta sa fie tot asa si incontinuare, sa mearga spre bine!

Partea proasta e ca am luat si eu gripa de la ea. Dupa noaptea aceea ingrozitoare in care am dormit cred ca doar vreo 2 ore, a inceput si pe mine sa ma doara gatul si sa ma simt rau. Simptomele s-au agravat foarte repede, astfel ca seara deja aveam dureri ingrozitoare in piept. M-am panicat un pic dar am incercat sa fiu puternica pt bebe si Timea. Am baut la ceaiuri cu lamaie si miere pana mi-a iesit pe ochi. Si inca beau. Ieri am stat in pat cu febra 37.1, 37.4, 37.8. Dar noroc ca a scazut si am inceput sa ma simt mai bine. Azi deja am putut sa ma ridic din pat, sa strang prin casa ca s-au adunat de atatea zile si o sa fac si de mancare. Sper sa vina zile si mai bune.

Azi e prima zi de lucru a lui Sorin la Visag. Doamne ajuta sa fie bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta