31 de saptamani cu baietelul meu

De aproape o saptama a venit patutul si toate cele comandate de pe ebay. Sorin le-a montat si sunt foarte frumoase. Sunt deja asezate la locul lor. Imi fac curaj, poate reusesc azi sa cos lenjeria. Ieri am spalat hainutele. As vrea sa fac si bagajul de spital in weekendul ce urmeaza. Azi e joi. Nu stiu de ce dar mereu am senzatia ca nu imi ajunge timpul. Imi vine sa ma grabesc cu toate. Desi la doctor cand am fost luni, mi-a zis ca nu am risc de nastere prematura. Referitor la acest control pe care l-am avut la medic, pot sa spun ca vestile nu au prea fost pe placul meu. Bebele nu a mai crescut foarte mult in greutate dar are exact cat ar trebui pt cate saptamani are. 1564 g. In rest totul a fost bine. Era cu capul in jos. S-au vazut ochisorii si pupilele, dintisorii din gingii...A fost dragut. Doamne ajuta sa creasca marisor pana la nastere.
La mine noutatile ar fi ca asistenta a zis ca ar trebui sa beau mai multe lichide si sa iau fier. O sa am grija de mine de acum incolo, mult mai mult. Bebe mic merita sa creasca bine si sa stea linistit in burtica.

Atasez si o poza.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta