13 saptamani cu bebe 2

Azi am 13 saptamani si o zi de sarcina. Bebe, din ce am citit pe net, ar avea 7, 5 cm si 10 g. Ar incapea in palma mea. Ce dragut.
Timea e cea care se ocupa cel mai mult de burtica mea. Incontinuu o mangaie. Cand se trezeste deja ii face draga-draga. Si cand mergem pe strada si cand mancam, in orice moment, ea vine si pune capul pe burta si asculta pe bebe mic. Ne-a spus aseara ca ii da olita ei lui bebe, ca nu se supara dar ei sa ii cumparam alta alba cu o coronita desenata pe ea. :)) I-am tot explicat ca ea nu mai are nevoie de olita ca si asa face numai la wc. :)) sa vedem cum ramane pana la urma.
Deja facem planuri impreuna cu ce ii cumparam lui puiul mic. A zis sa ii luam un carucior mov...si eu tot ii reamintesc ca nu stim inca daca e baietel sau fetita. Ea insista cu surioara. Vom vedea. Mai un pic e 1 octombrie si aflam. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta