Fetita noastra Timea

Nu am mai scris de mult timp noutati despre ea. E timpul sa o fac acum.
Scumpa mea a evoluat foarte mult. Cea mai recenta realizare a ei ar fi ca a inceput sa il pronunte corect pe R. Sunt tare mandra de ea. Imi enumera cuvinte care il contin pe r si e asa de bucuroasa ca poate spune cum trebuie.
Ş si ţ inca sunt s. Dar avem rabdare. Nu ne grabim.
Ii place la nebunie apa si ar vrea sa mergem zilnic la strand. Se imbraca in fiecare zi cu o fustita mai bufanta din dantela mov, pt ca ea vrea sa fie printesa. Mereu ne cere sa ii cumparam lucruri ca pt o printesa. Ii placea ffff mult rozul, acum de vreo 2 saptamani a trecut la mov. Ii plac florile si inimioarele. Coloreaza cu placere. Face foarte multe cerculete cu creionul. Cu carioca momentan e interzis. Intr-o zi a mazgalit peretii camerei ei cu mov si de atunci i-am luat cariocile. Urmeaza sa i le dam inapoi.
Merge in continuare la gradinita si este incantata in fiecare zi ca o ducem. Ii plac copiii. Adora sa se dea pe tobogan.
E plina de viata. Ne incarca cu energie pozitiva mereu.
E o placere sa ascultam povestioarele ei care intotdeauna contin printese si sirene. E draguta cand spune mereu multumesc, te rog si scuza-ma. De vreo saptamana zice "ok".
E minunata. Nu imi vine sa cred ca am putut crea asa fiinta gingasa, delicata si isteata...si foarte frumoasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta