Evolutie personala

De cand am citit Alchimistul, totul s-a schimbat. Am inteles ca rostul meu, al nostru, al oamenilor, e sa ne bucuram de viata. Unica pe care o avem. De mult timp am facut multe sacrificii, pentru unii, pentru altii, din cauza lipsei banilor, renuntand sa mai fac lucrurile care ma faceau sa ma simt bine. M-am hotarat sa fac, de acum incolo, si pe acelea...si mai ales pe acelea. Sa imi urmez pasiunile, sa nu le mai cenzurez si sa nu le infranez.
Sunt bucuroasa ca am continuat sa imi urmez pasiunea pt decorul de interioare. Acum am sansa sa imi fac locuinta, asa cum doresc.
Cred ca e singurul meu hobby pe care nu am reusit sa il tin in frau.
Urmeaza pasiunea pt moda, design vestimentar, machiaj, pt dans, pt calatorii, pt iubire.

Am sa ma bucur de viata de acum in colo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta