Bucket list

1. Sa iau carnetul de soferi
2. Sa dansez intr-o discoteca in Germania
3. Sa imi vopsesc parul
4. Sa merg cu Timea la mare
5. Sa donez bani oamenilor care sunt nevoiasi.
6. Sa cumpar un aparat de depilare definitiva si... sa-l folosesc.
7. Sa dorm intr-o casa pe malul unui lac
8. Sa zbor cu balonul cu aer cald.
9. Sa vaslesc intr-o gondola.
10. Sa o invat pe Timea sa inoate
11. Sa dorm intr-un cort pe malul unui parau, in padure.
12. Sa merg la Paris, la Tour Eiffel.
13. Sa merg intr-o croaziera pe mare, intr-un iaht.
14. Sa merg la muzeul Madame Tousaud din Londra, sa ii cunosc in persoana (de ceara) pe multe dintre starurile mele preferate.
15. Sa merg la Spa macar o data in viata.
16. Sa mi se faca masaj profesional...macar o data in viata. :)
17. Sa fac scufundari in mare.
18. Sa am curaj sa ma dau pe Roller Coaster la Oktoberfest... ala grav.
19. Sa fac 100 de rochii... pt mine si iubita mea mica.
20. Sa profesez in domeniul care imi place. Design...  vestimentar, de interioare, ambiental, grafic. Oricare dintre astea ma implineste.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta