Iar in Romania...

...dar maine plecam inapoi in Germania. Am fost 2 saptamani in tara noastra ca sa imi refac dosarul pt carnetul de soferi, pt ca a expirat si sa ma inscriu din nou si sa inlocuiasca Sorin anumite piese la masina noastra. In februarie venim din nou, ca sa dau examenele. abia astept sa am carnet odata.
De marti incepem lucrul, va fi greu iar dar in minte vom avea acelasi lucru, ca si la inceput, e temporar si se merita pt salariul urias de 1650 euro de persoana.

De cand am scris ultima oara s-au intamplat multe. E din ce in ce mai bine in Germania, cel mai important lucru fiind faptul ca Timea e la gradinita si ii place. A si invatat sa vorbeasca un pic germana.

Pun poze cu ce am mai facut...

La Therme Erding


Prima zi la gradi:


 Ziua lui Timea











Oktoberfest










La Zoo
















Acasa, in Germania





La Nadrag
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta