Proud

A trecut ceva timp de la ultima mea postare. De atunci s-au intamplat foarte multe. Ne-am mutat si am adus-o pe Timea aici.
Nu am cuvinte sa descriu ce e la mine in suflet. Sunt atat de fericita ca o am pe fetita mea langa mine. Sunt mandra de mine ca am reusit sa rezist in conditiile astea de la lucru, am supravietuit in mediul ala ostil, fara sa stiu limba. E extraordinar ca acum e mai bine. Am avansat cu germana. Am rezolvat cu actele, avem salariu bun.
Pana acum ne-am luat o masina de spalat cu uscator, cuptor cu microunde si telefon fix, o cutie frigorifica si un aragaz mic cu 2 ochiuri. Am primit un frigider si un aragaz cu cuptor de la proprietara casei. Am primit un pat de la Markus cu Lore, o masa cu 4 scaune de la Ingrid. Suntem multumiti cu ce avem. Urmeaza sa ne mobilam treptat casa. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta