Mai 2 zile si ne mutam

E timpul sa ne facem bagajele, sa ne cumparam cate ceva in casa, pt inceput, lucruri de baza. Azi mergem din nou la cumparaturi, ca si ieri...si o sa luam un aragaz cu 2 ochiuri, bun pt prima luna singuri. Sper sa reusim sa ne luam unul normal curand.
Abia astept!
Doamne, nu imi vine sa cred ca a trecut timpul, ca greul cel mare e deja istorie. Am reusit sa trec peste cea mai dificila perioada din viata mea. Nu am cuvinte sa descriu prin ce sentimente am trecut...si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a tinut tare ca sa depasesc tot ce mi-a pus in cale. Acum e mai bine. M-am linistit.
Astept cu nerabdare ziua in care Timea va fi alaturi de noi...si atunci pot sa spun ca voi fi implinita.

Atasez cateva poze ce le-am facut de cand suntem in Germania.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta