Urmeaza al doilea salariu

Maine vor intra in cont banii de pe luna februarie. Sunt curioasa ce suma va fi. Am lucrat 23 de zile din 28. Sa speram ca vom fi multumiti. Din pacate de cand am venit in Germania mi s-au gresit o gramada de acte si din cauza asta eu la salariul anterior am luat cu 150 euro in minus fata de cat trebuia. Sper sa se rezolva odata. Pe contractul de la lucru e gresita data nasterii. Pe fluturas la fel + ca apare ca sunt incadrata la clasa 6, pt femei necasatorite. La finanzamt apare ca am clasa 4. De la lucru au zis ca e gresit nr meu personal de Germania si de aia nu ma pot incadra la 4. Nu stiu de ce e asa. S-a mai gresit pe alt document data nasterii si am fost pana la Munchen sa schimbam. Mi-au aratat ca au corectat si mi-a venit prin posta tot gresit. Deci e nebunie. Nu stiu cand se vor face actele asa cum trebuie in tara asta. La asta vad ca stau prost.

Pe 1 mai ne mutam la casa noua. Ne-a acceptat in Dorfen. Suntem foarte bucurosi. Vom plati lunar 950 euro pt chirie. Anul viitor speram sa recuperam o parte din bani cand se recalculeaza cheltuielile. Speram sa fie totul in regula. Mai un pic si o vom lua pe Timea la noi. Vom fi din nou o familie si vom avea comoara noastra langa noi Ma rog la Dumnezeu in fiecare zi sa imi dea putere sa merg mai departe la lucru si sa ii pot oferi lui Timea ceea ce e mai bun. Doamne ajuta-ne in continuare!!!

La lucru e un cosmar. In fiecare zi e greu. Ne trezim la 4.30. Incepem lucrul la 6.30. Plecam acasa la 3.30. Suntem rupti de oboseala...Speram sa trecem cu bine peste toate greutatile si sa o avem alaturi de printesa noastra mica. Speram sa fie fericita alaturi de parinti, si sa fie langa noi tot timpul, asa cum e si normal.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta