Noul loc de munca

In primele 3 zile eu am lucrat cu Ingrid si un sofer croat iar Sorin cu Gabi si un neamt. A fost destul de mare schimbarea dintre ultimul loc de munca si asta dar banii pe care o sa ii primim merita tot efortul. Din fericire in acele 3 zile am invatat aproape tot ce e de facut in avioane. Din pacate germana inca nu o stim...ci doar o intelegem. De atunci am fost fiecare cu cate alt sofer, am lucrat in diverse echipe si deja de ieri eu sunt doar cu un sofer..si reusim sa ne descurcam iar Sorin deja e doar cu soferita de alaltaieri. Imi pare foarte rau ca nu pot vorbi cu colegii...desi imi doresc sa conversez cu multi dintre ei. Avem si cativa colegi romani si ma bucur cand ii vad si ca vorbesc cu ei ce vreau, nu ma limitez la cateva cuvinte, ca in germana.
Speram sa fie tot mai bine la lucru, sa ne obisnuim cu tot, chiar si cu ferba musculara si durerea de maini, picioare si degete, care e mereu cu noi. Va fi bine si o sa ne acomodam. O sa invatam si germana si mai ales, o sa ne gasim alt loc de munca, mai fain ca aici..si o sa o aducem pe Timea cu noi.

MI-E DOR FOARTE TARE DE FETITA MEA!!!!!
Simt ca sufletul ma doare cand ma uit la poza ei. Imi lipseste atat de mult. Sper sa ma ajute Dumnezeu sa o aduc cat mai repede aici cu mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta