Calvarul nostru

In ultima saptamana am facut curat numai in avioane mari, in echipe a cate 15 persoane. E foarte greu. Lucram incontinuu 2-3 ore, avem o singura pauza de masa de 30 min si una de toaleta, scurta de tot, 1 minut maxim. La toalete e mai greu, trebuie spalat foarte bine, trebuie inlocuite hartiile igienice si servetelele...e mai complicat. Dureaza mult. Am suferit cumplit zilele trecute din cauza ca am fost si obositi si cu oamenii ne intelegem greu ca sunt prosti si nici nu stim limba.
Am avut ieri si alaltaieri liber. Din fericire azi am fost pe grupa cu Arif iar Sorin la hala. A fost mai bine decat pe avioanele mari.
Azi mergem sa vedem prima locuinta. Speram sa ne placa si sa ne accepte...sa avem si noi casuta noastra.

Sa ne ajute Dumnezeu sa fie bine.


De Timea imi este extrem de dor. Ma gandesc foarte mult la ea, chiar si noaptea o visez. Sunt sigura ca Dumnezeu va aranja lucrurile asa cum trebuie si ca vom fi curand impreuna, toti trei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta