Retrospectiva 2013

2013 a fost un an complex, cel in care noi trei am devenit o familie puternica in adevaratul sens al cuvantului. Am trecut peste momente frumoase si altele mai grele, toti trei, impreuna. A fost un an plin, atat pe plan personal cat si profesional.
De la inceputul anului am reusit sa creez 8 rochii in total si sunt foarte mandra de asta. Nu am putut sa fac mai multe din cauza ca in tot acest timp am avut si alte ocupatii. Am avut grija de Timea (hranit, spalat, jucat, imbracat, dezbracat, schimbat scutece, etc), m-am ocupat de gospodarie, curatenie, spalat haine, gatit si alte cele. Aaaa, timp de 6 luni am facut si pilates de 3 ori pe saptamana, ca sa slabesc si sa ajung la greutatea pe care eu o cred ideala pt mine, 50 kg.
Din luna septembrie am inceput lucrul la Redesteptarea iar activitatile s-au mai imputinat, cea cu croitul a fost scoasa din schema...nu se stie pt cat timp.
Am amintiri frumoase legate de acest an. Am avut si intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului, pe care eu am organizat-o. M-am simtit apreciata de catre colegi si profesori cand mi s-a spus ca am facut treaba buna.
Tot in acest an Timea a mers pt prima oara la cresa si am trait acele clipe ingrozitoare pt o mamica, cand isi vede copilul plangand si neintelegand de ce a fost parasit intr-un loc strain. Din fericire acele clipe au devenit istorie deoarece fetita nostra in scurt timp s-a acomodat si chiar era nerabdatoare sa o ducem la copii.
Sorin a acumulat multe cunostine si experienta la locul de munca de la Autoliv care ii vor fi de folos si pe viitor. Sunt foarte mandra de el pt reusitele lui si ii admir ambitia.
2013 a fost anul in care am luat cea mai grea si importanta hotarare, cea de a pleca din tara in care ne-am nascut si am crescut, cea in care am adus-o pe lume pe fetita noastra, tara noastra Romania.
Am facut demersurile pt a ne angaja inca din septembrie si am reusit sa semnam contractul pe data de 20 decembrie.

Sper ca anul 2014 sa ne aduca sanatate, putere de munca, intelepciune sa luam cele mai bune decizii, optimism si dragoste ca si pana acum.
In noua noastra tara, Germania, speram sa bifam toate aspectele de mai jos, cat mai repede:
1. casuta noastra
2. gradi Timea
3. mobila
4. electrocasnice
5. excursii
6. cursuri Timea inot
7. carnet de soferi
8. bebe 2
9. no stress
10. stapanire lb. germana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta