Pentru Timea...lectura

"Scumpa mea fetita

In Romania, tara in care te-ai nascut, eu si tata am trait o viata simpla, modesta, fara prea multe posibilitati, inconjurati de un sistem corupt si haotic. Din aceasta cauza nu am fi reusit sa iti oferim o viata asa cum ai fi meritat. Cu trecerea timpului ne-am hotarat, eu si tatal tau, sa plecam din tara, fara tine, ca sa cautam un trai mai bun...pentru familia noastra, pentru ca tu sa ai ceea ce noi nu am avut...posibilitati pe toate planurile, nelimitate. Cu ajutor din partea matusii tale Ingrid si a unchiului Gabi, a prietenilor nostri de suflet Martina si Dorel, am reusit sa gasim noua noastra tara. Aici, in Germania, tu, cat si noi, vom avea parte de tot ce am visat. Va fi dificil insa stiu ca va merita tot efortul.

Acum e greu, nu te-am vazut de aproape doua saptamani si imi lipsesti. Stim ca si tie iti e dor de noi, ne-ai spus asta la telefon, sa venim acasa si sa te luam in brate. Ne doare sufletul ca a trebuit sa te lasam in Romania dar asta a fost sacrificiul pe care a trebuit sa il facem ca sa putem pune planul in functiune. 
Sa fii sigura, nici macar o secunda nu ne-am gandit sa te lasam singura, sa te creasca bunicii. Ne lipseste foarte mult bucuria de pe fata ta, ne e dor de rasul tau, de cuvintele tale dragute si de pupicii tai. Facem tot ce ne sta in putinta sa te luam cat mai repede la noi. Si o sa iti placa aici.

Mama si tata te iubesc!"


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta