Still sad

Mi-am mai revenit de vineri, ca au trecut deja 4 zile insa tot nu sunt linistita. Imi tot fac procese de constiinta ca trebuia sa ma opresc in fata trecerii goale de pietoni...si atunci as fi avut carnetul. Ma tot gandesc cum ar fi fost daca nu era acel pieton....pfff...asta e acum, nu mai e nimic de facut. Sufar cumplit ca nu mai am ore de conducere cu masina instructorului si nici macar cu masina noastra nu pot merge. Il mai bat la cap pe Sorin sa ma mai lase se conduc masina prin cartier unde stiu sigur ca nu e politia...dar tot nu e ca si cum am carnet. Ma simt foarte trista ca nu am reusit sa iau carnetul acum. Nici nu stiu cand mai pot da din nou examen. In decembrie nu pt ca nu se tine....iar din ianuarie nu o sa mai fiu aici. Cand voi primi concediu probabil. Va fi mai complicat insa nu o sa renunt!
Incerc sa fiu optimista. Sunt multi care nu au luat carnetul din prima si pana la urma au reusit sa il ia. Asa voi fi si eu. :)

Timea merge din nou la cresa dupa o pauza de o saptamana. A fost din nou racita, a tusit si i-a curs nasucul. S-a bucurat nespus ca am dus-o la copii. Dimineata cand i-am zis ca o ducem nu prea a vrut, dar cand am ajuns la poarta gradinitei nu a mai putut de bucurie.
A facut multe progrese. In primul rand la vorbire. Incepe sa faca propozitii scurte. Spune cuvinte mai lungi...stie sa numere pana la 6. :))
Zice afantu (elefantul), si celelalte animale....pe care le pronunta aproape corect si imita si sunetele produse de ele. Zice abanu la banana, balini la baloane de sapun, stie unde sunt ochii, gura, nasul, urechile si toate celelalte parti ale corpului si le si spune.

 Doarme destul de rau de cand cu cresa si racelile. Se trezeste de vreo 2 ori sa ii dau lapte noaptea. Abia mai rezist de somn ca merg si la lucru de dimineata.

Am fost si eu racita 2 saptamani, am luat de la Timea. Abia mi-am revenit si eu. Am tusit mult de a trebuit sa beau ceai de ceapa ca sa imi treaca. Oficial de azi nici nu imi mai curge nasul. :)

Privesc increzatoare spre viitor si astept sa vina momente frumoase!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta