Mai e putin pana la plecare

A inceput numaratoarea inversa. In maxim 2 saptamani plecam din tara. Suntem foarte fericiti dar si un pic nelinistiti...dar e si normal. Vom incepe o viata noua. Abia astept!!!
Incet, incet, ne facem bagajele si intre timp ne mai facem cateva acte, printre care si pasaportul lui Timea. Sa speram ca ne va ajuta Dumnezeu si mai departe, asa cum a facut-o intotdeauna.

Va trebui sa imi dau demisia de la actualul loc de munca si imi va fi foarte greu. Imi va lipsi aceasta profesie...mi-a placut enorm sa fac grafica. Totusi nu cred ca ma despart pt. mult timp de design...E o chestiune de timp pana cand voi gasi un post in acest domeniu...pt ca pt asta sunt facuta. Imi va fi dor si de colegi insa sunt sigura ca vom pastra legatura.

Imi va mai fi dor de casa mea, de camera mea, de patul meu, de baia mea. Sunt sigura ca totusi noua casa nu ma va dezamagi pt ca eu o voi decora si va deveni noua noastra "acasa".

Imi va fi dor de mama mea, pe care o voi vedea doar in concedii, imi va fi dor de mancarea ei si de ajutorul pe care tot timpul mi s-a acordat.

Imi va fi dor de fetita mea scumpa si draga, de lumina ochilor mei. Voi incerca cat de mult posibil sa nu ma gandesc ca ea va ramane in tara asta mult timp. Dupa ce gasim chirie vom veni dupa ea si nu o vom mai lasa niciodata singura, fara noi. Ma bucur ca o sa avem de lucru si nu o sa ma pot gandi atat la fetita mea...si astfel nu va durea atat de mult distanta dintre noi. Stiu ca va trece timpul..si vom fi din nou impreuna.

Bineinteles imi va fi dor si de alte lucruri dar nu are rost sa le enumar pt ca sunt foarte multe. Le-am scris doar pe cele mai importante.

Ieri a fost ziua lui Ingrid. Am fost bucuroasa ca am putut sa o petrecem impreuna, ca intotdeauna. Mi-a fost tare dor de ea. :)

Nu imi vine sa cred!!!! Visul meu de a pleca din tara in sfarsit mi se indeplineste!!!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta