Admis!!!

Sunt extrem de fericita!!!!! Ieri am avut examenul teoretic pt obtinerea carnetului de conducere, la Timisoara. Am ajuns acolo la ora 9 si abia la ora 11.30 am intrat in sala de examinare. Am avut emotii inainte de a intra insa nu atat de mari ca la licenta....care pt mine au fost si sunt limita superioara. Deci, am avut emotii moderate....care mi-au trecut si mi-au revenit intr-una, in cele 2 ore si jumatate de asteptare. Bineinteles apogeul a fost cand am intrat in sala si am dat start la test. Din fericire emotiile nu m-au incurcat ci m-au ajutat sa ma concetrez mai bine si am reusit sa iau testul, cu punctajul maxim. Am facut 26 de puncte. :) Ma bucur foarte mult ca am reusit...Am avut ambitia sa iau cu maximul si datorita instructorului meu care mi-a zis sa ma intorc cu cel putin 24 de puncte... si am vrut sa ii arat ca pot si mai mult de atat. si bineinteles am vrut sa nu am motiv de regret pe mai tarziu, ca am gresit ceva. In fine, sunt multumita de mine ca am luat admis.

Acum urmeaza partea practica. Va fi in data de 8 noiembrie, adica peste trei zile. De data asta voi fi mai emotionata ca la sala. Proba asta este mai imprevizibila pt ca asa e si in trafic. Sunt si nerabdatoare in acelasi timp, sa iau examenul si bineinteles sa primesc carnetul mult asteptat. In aceste trei zile cate au mai ramas, voi face ore de conducere. Sper din suflet sa nu ma incurce nici la oras emotiile, sa execut toate manevrele exact asa cum trebuie.
O sa ii multumesc instructorului pt toata rabdarea pe care a avut-o cu mine si ca am ajuns de la 0 pana la nivelul acesta, la care pot controla comenzile unei masini in mers. E foarte frumos sa conduci si interesant.
Bafta mie pe vineri! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta