Raceala si alte noutati

Nici bine nu a inceput Timea sa mearga la cresa ca a si racit. Nu stiu cum a reusit insa pot spune ca e prima raceala mai zdravana a Timeei. A facut si febra ieri si azi-noapte si a trebuit sa raman azi acasa cu ea. Din fericire se simte deja mai bine. Nu ii mai curge nasul si nu mai stranuta. Sunt mai linistita.
La cresa s-a obisnuit deja, a plans rau doar intr-o zi, mai exact ieri, cand a inceput sa faca febra...si poate chiar din cauza asta sa fi fost mai plangacioasa. In general se bucura ca merge la copii, chiar de la intrarea in curtea gradinitei. Asta e foarte bine si ma bucur ca usor-usor se acomodeaza. A inceput si sa manance acolo si sa bea apa, chiar sa si doarma bine.

Noi, ca familie, traversam o perioada destul de grea si stresanta insa sper sa se termine totul cu bine. Sper sa ne ajute D-zeu in ce ne-am propus!!! Eu de vineri incep condusul. Am actele depuse deja....am si invatat o mare parte din cartea de legislatie si am facut si teste. Abia astept sa am carnet. Pe 4 noiembrie am examenul teoretic si peste o saptamana examenul de conducere. Am emotii!!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta