LA MULTI ANI iubirile mele! Sorin a implinit 27 si Timea 2 ani! :)

S-au intamplat multe de la ultima mea postare. Pe 18 august a fost ziua sotului meu iubit pe care am sarbatorit-o in familie si petrecerea scumpei noastre fetite cu ocazia implinirii a 2 anisori.
Ziua lui Sorin a fost cu mai putina lume pentru ca asa a vrut el, sa nu chemam pe nimeni in afara de parintii lui. Cu aceasta ocazie eu am pregatit supa de curcan cu galuste si cartofi prajiti cu cascaval pane. Am facut si un tort cu mure, zmeura si banane, care a fost foarte apreciat. Ne-am simtit bine, ca intotdeauna cu socrii mei, am ras si povestit pana tarziu.

 Ultimul eveniment important a fost party-ul lui Timea. L-am tinut ieri si alaltaieri dar ziua ei de nastere fiind abia maine, pe 3 septembrie.

Tema petrecerii lui Timea a fost Mickey mouse, asta pentru ca ea il adora. Am impodobit spatiul nostru verde, masa si pavilionul, special pentru acest mare eveniment din viata noastra. :) Sambata au fost adultii iar duminica, copiii. Timea s-a comportat foarte frumos si toata lumea a laudat-o cat a fost de cuminte si draguta. Duminica a fost mai dificil pt ca am avut invitati copiii vecinilor nostri, care au fost greu de stapanit dar am facut fata datorita casutei pe care a primit-o Timea de la bunici si strabunici si a unei table de desenat. Asa a trecut ziua lui Timea, cu mici incidente si nazdravanii si a fost frumos.

Am mancat cu totii bunatati facute de mine: saratele, salata de beuf, briose cu sunca si cascaval, prajituri cu ciocolata si crema de alune. Am fost ajutata si de socrul meu care a prajit gratarele, micii si cartofii prajiti pe disc si de soacra mea care a facut un tort delicios cu mandarine.

A fost o atmosfera foarte frumoasa, cu muzica si veselie multa din partea Timeei. Sunt bucuroasa ca am reusit sa ii oferim fetitei noastre o petrecere de neuitat.

Acum voi recapitula progresele fetitei mele facute pana la implinirea varstei de 2 ani.
- doarme singura in patutul ei, de cand s-a nascut, fara sa o legan sau sa stau langa ea, noaptea 10 ore si la amiaza 2-3 ore
- inainte de culcare bea o sticla de lapte de vaca, cam 150 de ml, la amiaza si seara
- mananca destul de bine comparativ cu perioada de dupa implinirea unui anisor (prefera pastele bologneze, supa cu galuste, cus cus, porumbul fiert, pizza si cartofii prajiti)
- are in jur de 10 kg si 82 de cm
- i-au crescut deja 8 dintisori si 4 maselute, care au avut o depunere de fier dar care acum s-au curatat aproape in totalitate, pentru ca o spal pe dinti in fiecare zi
- e sociabila, activa si vesela aproape tot timpul
- vorbeste aproape non-stop, numai cand doarme, cand sunt reclame la tv sau cand avem musafiri tace.
- spune deja multe cuvinte, unele le pronunta corect iar pe altele mai pocit, doar cate o silaba. Stie sa spuna cum o cheama si cati ani are. Stie si sa numere pana la 10, doar pe 7 nu il poate pronunta deloc. Daca o intrebam cum fac o serie de animale, pe majoritatea le imita bine. incurca soarecul cu lupul :))
- aproape in fiecare zi mergem dupa paine la magazinul din cartier ... fara carucior. Din cand in cand se pune in fata mea si ridica mainile sa o iau in brate, semn ca a obosit. Cateodata o iau si cateodata o pacalesc si merge pana ajungem
- in parc deja am trecut la topoganele pt copii mari. ii place adrenalina de pe acum.
- la olita m-am chinuit timp de 2 luni sa o invat sa faca. In prima luna a invatat sa se puna pe olita singura si sa isi faca nevoile iar in a doua luna a invatat sa ma anunte ca face. Cateodata mai uita sa imi spuna, cand e concentrata la joaca dar nu e problema, schimbam hainutele si gata. Ce a fost mai greu a trecut....
- urmeaza sa mearga la cresa din 16 septembrie, in Micro 1. Am fost deja de 2 ori cu ea acolo, prima data sa cerem informatii si sa vedem reactia Timeei in colectivitate si a doua oara sa ducem rezultatele analizelor.
Intr-o zi am fost si la cresa din Micro 3, unde Timea s-a simtit foarte bine. A fost primita de copii cu bratele deschise. S-au jucat si au dansat cu ea, iar la plecare au plans dupa ea. :) Mi-a placut reactia ei. Pur si simplu dansa de bucurie cand vedea in jurul ei numai copii si jucarii.

Nu imi vine sa cred ca au trecut deja 2 ani de cand sunt mamica. Viata mea s-a schimbat atat de mult si perioada de cand e Timea cu noi, e mult mai frumoasa. Ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi pentru familia pe care mi-a dat-o si imi doresc ca mereu sa ne iubim atat de mult cum o facem acum. Pot spune cu mana pe inima ca sunt fericita!!!! Am totul!!!! :)
Refuz sa ma gandesc la partea trista, care din pacate exista in fiecare familie. In a noastra aceasta parte trista este tatal meu, pe care nu il mai descriu...

Ca sa inchei intr-o maniera optimista, am sa ii transmit un mesaj fetitei mele:

LA MULTI ANI draga Timea!!! Sa fi la fel de vesela intotdeauna, asa cum esti acum, sa ai incredere in tine si in fortele proprii si sa ai tot ce iti doresti! O copilarie fericita iti ureaza mama si tata!!! Noi iti vom fi alaturi toata viata noastra!!!!


Pozeeee:
ZIUA LUI SORIN







ZIUA LUI TIMEA
































































































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta