Timea are 1 an si 9 luni

Timea e maaaare....la propriu acum. Deja a crescut si in inaltime si in greutate. Se vede ca papa bine. Sunt in sfarsit linistita. :) De cateva zile deja nu o recunosc pe Timea. Vorbeste cu noi intr-una, cum stie ea, dar de data asta si intelegem ce ne zice. E interesant....ca pana acum nu am interactionat. Imi place tare mult cum imi arata ea tot felul de lucruri cu degetul si imi spune cum le cheama. De exemplu arata catre trandafiri si zice....eeeeezi flau. :) adica, vezi floarea. E asa de scumpa cum spune. Ma duce peste tot prin casa, curte, gradina, si imi arata diverse....ea ma invata pe mine :)
De vreo 3 saptamani doarme bine, se trezeste cam pe la 7-8 sa pape (lapte de vaca) si apoi doarme pana la 10. Sunt in sfarsit si odihnita. E totul in regula!!!! Si e asa de bine.

Pun poze cu dezastrele ce le-a facut in zilele trecute.

Timea a scos toate hainele din dulap

 Nani in dulap.
 Un loc bun de stat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta