Iar e urat afara....

dar de data asta ne bucuram. A fost prea cald in ultimele zile de am zis ca ne topim. Am revenit ieri din minivacanta de Rusalii, de la Dragoiesti. Am stat de vineri acolo. Ca de obicei ne-am relaxat, am mancat si ne-am distrat. Ne-a placut mult acolo si am revenit cu bateriile incarcate. Eu am o saptamana plina. Am de gand sa mai fac niste rochii...una dintre ele fiind mai importanta, fiind pentru o nunta la care vom merge in 20 iulie. Sper sa imi iasa frumoasa. :)










Noutati despre Timea:
- vorbeste din ce in ce mai bine. Stie cum se spune la mai multe obiecte. Imi arata unde sunt ochii, gura, nasul, dintii, picioarele, papucii, le si spune pe nume, prima sau ultima silaba.
- mananca mai bine
- a crescut mult in inaltime
- nu se mai trezeste noaptea sa pape
- danseaza si canta foarte mult
- ii place sa o spal pe dinti
- inca nu face pisi la olita dar de luna viitoare am de gand sa o invat
- tot de luna viitoare vreau sa o invat sa pape singura, sper sa reusesc
- din luna august Timea va incepe sa mearga la cresa. O voi insoti eu de cateva ori iar din septembrie va merge singura pt ca eu ma voi intoarce la lucru.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta