Avem 3 ani de casnicie

Timpul parca a zburat. Nici nu imi dau seama cum au trecut acesti 3 ani. Pana acum fost o calatorie minunata prin viata, alaturi de sotul meu Sorin. Nu regret ca l-am ales dintre toti barbatii din lume, chiar pe el. Desi cateodata e dificil, Sorin este cel mai potrivit pentru mine. E exact ce am visat toata viata mea. E un tata minunat si un sot superb. Il admir atat de mult. Ma impresioneaza pe zi ce trece mai mult. Intotdeauna imi depaseste asteptarile. Nu imi vine sa cred ca e sotul meu....si ca vom fi impreuna pana la adanci batraneti.
E ca un vis frumos devenit realitate. La multi ani iubire!!!!

Am sarbatorit evenimentul acasa, alaturi de socrii mei. Nu am avut alti invitati pentru ca Sorin are varicela. A fost frumos si asa, doar in familie. Eu cu Sorin, Timea si socrii. Am facut o pizza foarte gustoasa, oua umplute si tort cu banane si capsuni. Din fericire mi-au iesit bine toate. M-au laudat socrii...si ma bucur ca nu i-am dezamagit. :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta