Timea are 1 an si 8 luni

Scumpa noastra mai un pic face 2 anisori. E din ce in ce mai desteapta si mai activa. Vorbeste toata ziua pe limba ei si imita cuvintele pe care noi le rostim. Timea pe limba ei se zice Meia :)).
Alte cuvinte pe care le spune: mama, tata, tai tai, toc toc (cand bate la usa), apa, papa, am am (cum face cutu), maaaau (cum face titi), bebe, si probabil si altele de care nu imi amintesc acum. face din cap da, nu,  nu stiu. Face ca indienii, imita calul cand alearga, imi aduce cartile cu diferite imagini si imi arata cu degetul spre ele, ca eu sa ii explic ce reprezinta. arunca mingea prin camera si se bucura cand vede cum se rostogoleste, se admira in oglinda cand o imbrac frumos. Problema mea e ca inca bea lapte noaptea...si nu o data, de vreo 3-4 ori. Sunt rupta de somn mai ales ca de pe la 7.30 ea nu mai vrea sa doarma... Dupa ce pleaca mama in Italia am de gand sa o dezvat de lapticul de noapte. Am sa i-l dau doar ziua. Tot de cand pleca mama am de gand sa o invat sa faca la olita si pisi. Sper sa reusesc repede. :)


La multi ani Timea!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta