A trecut Pastele

Am fost plecati timp de 3 zile la Dragoiesti. Am petrecut Pastele acolo alaturi de bunicii lui Sorin si parintii lui. A venit si mama mea cu noi. A fost relaxare totala, ca de obicei. Am fost si la slujba de Inviere insa fara mama si Timea, ele doua au ramas acasa. Poate cand mai creste printesica vom merge si cu ea.
In fiecare zi am stat la soare, ne-am jucat si am mancat bunataturi facute de soacra mea. Dupa Inviere am mancat sunca fiarta cu paine facuta in casa cu ardei si ridichi, drob cu hrean, snitel, salata de beuf, pasca, vin. La masa de Paste supa cu taitei, pireu cu carne si carnati si gogosari iar in a doua zi de Paste am mancat tot supa cu taitei si la felul doi, carne la gratar si mici, cu pasta de usturoi sau mustar si cartofi prajiti. In fiecare din zile am mancat si trei feluri de prajitura.
Eu cu Sorin ne-am uitat la filme in fiecare seara pe media player. Acum am bateriile incarcate si am multa energie pozitiva. Sunt atat de fericita!!!!! :)

Azi e ziua noastra. Avem 6 ani si 2 luni :) La multi ani noua!!!!

Poze de la Paste:
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta