Fetita mea creste vazand cu ochii

Luni Timea a implinit 1 an si 3 luni. Sunt foarte mandra de ea. Pe zi ce trece ma surprinde cu ceva nou. In ultimele saptamani vorbeste intr-una. E o scumpa cand o aud vorbind pe limba ei. Am o fetita superba. De multe ori stau si o privesc cum doarme. O ador... E atat de draguta de imi vine sa o strang tare de tot in brate si sa nu ii mai dau drumul. Acum merge tot mai mult in picioare. Imi place cum se plimba ea incetisor cu cate ceva in mana. Am facut baie in vana cu ea. O data eu si o data Sorin. De fiecare data a fost in culmea fericirii, s-a jucat cu apa si s-a ridicat in picioare sa adune tuburile cu gel de dus de pe marginea vanei. :) N-am cuvinte sa descriu cat de mult o iubesc pe fetita mea.
La multi ani scumpa noastra!!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta