Am revenit

Miercuri, adica alaltaieri am venit acasa. Am avut parte de un concediu relaxant si frumos. Ultima zi a fost un pic cam obositoare insa a trecut si ea repede. Am vizitat multe locuri, de fapt le-am admirat din exterior. Mi-am pus si 2 dorinte la Fantana frumoasa din Nurnberg, sa vedem care se imdeplineste. Am admirat zidurile orasului si manastirile super inalte. Bineinteles am fost si la Targul de Craciun unde am vazut o multime de lucruri frumoase de cumparat. A fost foarte frumos impodobit totul. Am mancat un cremvusti urias + un porumb fiert. Ne-am simtit tare bine acolo, mai ales ca nu a fost exagerat de frig. A si nins dar nu cat sa ne impiedice sa iesim din camera de hotel. Apropo, care erau foarte frumos aranjate si decorate. Am fost si la Ikea, magazinul meu preferat. A fost o experienta de neuitat... Ikea. :) Abia astept sa mai merg.
Ultima zi la Viena a fost scurta. Am trecut prin targul de Craciun si apoi am mers la un restaurant sa mancam. Am mers pt asta vreo 2 km pe jos...Dar a fost ok ca ne-am incalzit.
Am uitat sa zic ca inainte de Nurnberg am fost sa ii vizitam pe Martina si Dorel, prietenii nostri. In Erding. Am fost placut impresionata de casuta lor si mai ales de ei. Erau pozitivi si fericiti. Mi-au lasat si mie o stare de bine. Ne-a fost dor de ei si ne bucuram ca le merge din ce in ce mai bine.
In fiecare zi m-am gandit la Timea. Am schimbat la sms-uri cu soacra mea si am fost la curent cu ceea ce facea fetita mea. A fost cuminte ca de obicei. :) Cand ne-am intors am fost intampinati de zapada mare...de 50 de cm. Dar din fericire nu am avut niciun eveniment neplacut.
Timea cand ne-a vazut ne-a pus la curent cu lucrurile care i-au placut...ni le-a aratat pe toate si a stat in brate la mine vreo 5 minute, sa nu o mai las. A fost o scumpa. Au fost intotdeauna frumoase reintalnirile cu ea. Mereu o dulceata de fetita. :)

Azi e ultima zi de lucru a lui Sorin. Ieri a mai fost si atat. Sunt bucuroasa ca va fi cu noi acasa si o sa ne jucam toti 3.... Aaa, chiar, i-am luat lui Timea un cadou din Nurnberg. O galetuta plina cu forme din lemn, pt construit. Capacul are gaurele cu forme ca sa poate pune piesele in galetuta. E foarte incantata de noile jucarii. Inca nu nimereste gaurile care trebuie si nici nu stie sa construiasca dar stie sa scoata piesele si sa le puna pe toate inapoi. Ii place sa amestece piesele pt ca fac zgomot.

De cand a fost la socrii merge mai mult singura. Ma bucur mult




























.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta