Un an si o luna

Azi Timea implineste 1 an si o luna. E fetita mare. Deja ma ajuta la treburile din casa. Se uita cu atentie la ce fac si vrea sa faca si ea. De exemplu mai inainte am aspirat si ea acum apasa de zor pe butonul de la aspirator si studiaza cum e facut.
Deja pt fiecare lucru pe care il facem impreuna are o rutina. De fiecare data cand o aduc infasurata in prosop de la baita, ea vrea sa fuga prin pat dezbracata. Abia o mai prind. :) Cand ii schimb scutecul daca observa ca ma intorc cu spatele, deja se intoarce si fuge prin pat asa dezbracata.
Cutreiera prin camere si cauta prin sertare. E experta in scos lucruri de oriunde. :))

La multi ani scumpa mea!

P.S. Am uitat sa zic ca am fost si la vaccin saptamana trecuta. Din 2 a facut doar unul pt ca sunt probleme cu vacinurile la nivel national. Nu se mai prea gasesc cele pt 1 an.
A reactionat foarte bine. Nu a plans deloc....s-a uitat doar la ce se intampla si atat. A fost o scumpa. A laudat-o doctorita pt faptul ca e foarte desteapta. A vorbit mult si a fost cuminte.
A avut 8 kg si 74,5 cm. Cam slabuta pt varsta ei insa doctorita a zis ca seamana cu noi, parintii, ca asa am fost si noi cand am fost mici. A zis sa nu ne ingrijoram. Asa am sa si fac. Nu ma mai stresez. Important e ca e sanatoasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta