Week end la Almas

Sambata de dimineata Sorin a avut ideea sa mergem si noi la Alba impreuna cu parintii lui. Am luat-o pe Timea si am plecat. Timea a plans un pic pe drum, mai mult pe final, ca nu mai avea rabdare. Saracuta nu a mai mers pe un drum asa de lung, de 3 ore. Bine ca a trecut si am ajuns cu bine. Acolo i-a placut tare mult. A mers toata ziua, nu prea a vrut sa pape si sa doarma dar a recuperat duminica cand a dormit cam 4 ore si a papat chiar si 2 farfurii de supica de taitei. A stat mult cu bunicii, strabunicii si matusa si unchiul cu care s-a inteles foarte bine.
Eu cu Sorin am mers sa vizitam fosta mina unde a lucrat tatal lui. Am vazut multe cladiri parasite si o mina dezafectata. A fost atat de trist sa vad totul atat de pustiu mai ales cand Sorin a zis ca era multa lume si mereu era activitate acolo. Ne-am gandit la parte buna a lucrurilor. Daca nu se inchidea mina, Sorin n-ar mai fi venit aici sa ma intalneasca pe mine. :) Asa ca, eu ma bucur ca s-a inchis mina. :D
Pun poze imediat.

























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta