Week end fara Timea. Noi la Semenic.

De vineri Timea este cu bunicii ei la sat. Au dus-o acolo pt ca noi ieri, adica duminica am fost plecati in excursie pana la Semenic si am vizitat si imprejurimile. Am vazut Lagul Gozna, Valiug, Muntii Semenic,  Trei Ape. A fost un peisaj minunat. Am mers impreuna cu finii nostri, Ingrid si Gabi. Ne-am simtit minunat sa vizitam toate locurile alea. Ma simt cu bateriile incarcate. Mi-a lipsit asa o iesire. Am avut si peripetii, dar asa a fost mai interesant. Am luat un drum gresit si a trebuit sa ne intoarcem apoi am mers pe un drum luuuung si rau si nu am fost siguri ca e bine pe unde am luat-o , dar s-a dovedit a fi cel care tebuia. Doar ca am mers 18 km intrebandu-ne daca e bine pe unde am luat-o si am facut si aproape 2 ore pe el. A trecut si a fost fain, asta e cel mai important. La 3 ape ne-a placut in mod deosebit. A fost un loc de vis. Natura si liniste. Am stabilit sa mai mergem acolo candva, la o cabanuta.

Poze atasez mai tarziu, dupa ce le primesc.

Azi mergem dupa Timea. Abia astept sa o vad, ca mi-e asa de dor de ea. E goala casa fara ea.







































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta