Timea de azi merge!!!!

Timea azi a pasit pt prima oara!!!! Pana acum a mers binisor tinuta de o manuta iar azi am tot chemat-o spre mine. Am pus-o in picioare in fata mea si am chemat-o. Am tot insistat pana si-a facut curaj si a facut cativa pasi singurica spre mine. Si m-a prins tare sa nu cumva sa cada. Asa de draguta a fost cum s-a grabit sa ajunga la capatul drumului. Am repetat de cateva ori figura si tot asa  a facut. Sunt tare mandra de ea. A incercat si Sorin sa o puna sa mearga si a reusit. A mers si spre el. Cam 3-4 pasi face, Acum vine si de la masuta spre mine, tot cam 2 pasi. Abia astept sa mearga singura. Cred ca ii place sa mearga in 2 picioare ca e tare bucuroasa cand vede ca a reusit. :)
Timea are acum 1 an, 3 saptamani si 5 zile. Prima oara cand paseste singura pe 2 picioare. Suntem doi parinti fericiti. :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta