Rochie made by me

Am luat-o pe Timea acasa ieri. Intalnirea a fost emotionanta. Mi-au dat lacrimile. M-am apropiat de ea...si m-a recunoscut. S-a uitat la mine si intindea manutele sa o iau in brate. Statea in picioare si era asa de scumpa si de mare. Ce mult o iubesc si cat de dor mi-a fost de ea. Ce bine ca acum e acasa. :)
A fost totul bine cat a stat acolo, asa ca ma bucur.

Alta noutate ar fi ca am profitat pana sa vina Timea acasa, si am facut o noua rochie, cu alt sablon, mai mic. De aceasta data am reusit. A iesit exact pe masuta mea rochita. Tot din cearceaf era facuta. De acum pot cumpara material si sa incep sa imi fac singura rochiile. Ce ma bucur ca am reusit.
Am facut si o poza dar pana o scot de pe telefon mai dureaza. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta