Sf Maria

Am uitat sa povestesc ca pe 15 august, de Sf Maria, am fost toti trei la Muntele Mic. Am pus-o pe Timea in ghiozdanel si am plecat. A fost un pic racoare acolo sus dar am avut haine groase cu noi si nu a fost problema. Lui Timea i-a placut mult. S-a bucurat de tot. Am adunat si mure pe care le-am facut gem deja. :)
Spre seara am fost si la ruga in centru. Ne-am intalnit acolo cu finii nostri Ingrid si Gabi, cu Florin si Lacri, mosii lui Timea, cu socrii mei, cu prietena noastra Eli si o fota colega de generala Cichiuciuc Alina. Ne-am plimbat pe acolo apoi am papat tot felul de bunataturi, printre care si vata pe bat. Timea a fost incantata de ea, dar numai de aspect. Gustului nu prea i-a placut. :)) Ar fi vrut sa ii cumparam niste baloane in forma de animale cred, ca tot se agita si tot arata catre ele.
Abia astept sa mai apara evenimente de acest gen ca sa mai mergem.













































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta