Prima rochie

Am uitat sa amintesc in postarile anterioare ca m-am apucat de croit si cusut. M-am hotarat sa imi fac singura rochii si fuste. Am gasit pe internet un sablon de rochie si m=am apucat. In cateva zile am reusit sa termin o rochie. Am facut-o dintr-un cearceaf. Nu am vrut sa stric un material frumos si am avut dreptate. A iesit cam mare rochita si nu as fi putut sa o port. Mai incerc sa fac alta, dar va fi mai greu. Va trebui sa fac eu sablonul, de la a la z. Sper sa reusesc. Ma voi apuca intr-o zi cand Timea e la socrii, ca nu pot sa lucrez cand ea mereu vrea cate ceva. Intr-o zi chiar as putea sa termin o rochie. E foarte fain. :)
Asta e prima mea rochie....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta