Felicitare Timea

Cu ocazia zilei de nastere a fetitei noatre Timea, am pus o felicitare pt ea in ziar. Suntem foarte bucurosi ca a iesit foarte frumoasa in poza si ca a si castigat tortul care se ofera castigatorului tragerii la sorti.
Am fost ieri la cumparaturi cu Ingrid si am cumparat sandalute pt fetita mea. De fapt sunt mai mult pantofiori, ca sunt inchisi in fata. Tot ieri au venit bunicii Timeei si i-au adus cadoul din partea lor. A primit o tricicleta frumoasa, pe care o poate folosi de pe acum, pt ca are un maner de care o pot implinge eu, chiar daca ea inca nu ajunge la pedale. Cand a vazut-o a plans, ca i-a fost frica, dar azi i-a placut. Chiar a si dansat un pic in ea. :)





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta