Ziua mea

Azi e ziua mea. Nu ma simt prea incatata de asta, pt ca nu implinesc 18 ani ci 28, dar asta este. Trebuie sa accept asta. :)
Totusi e o zi frumoasa, chiar daca nu mai e soare afara...S-a racorit dupa ploaia de azi-noapte si in sfarsit aerul este placut. E o zi superba din cauza ca este prima mea aniversare in calitate de mamica. E primul an in care Timea este cu noi.
Cadoul cel mai frumos il am langa mine, iar al doilea cadou minunat este cel pe care mi l-a facut Sorin pe internet azi-dimineata. Mi-a trimis o poza cu trandafiri si mi-a zis te iubesc pe facebook unde au vazut o gramada de oameni. M-am simtit foarte bine cand am citit. :)
Deci, pana la urma este o zi minunata pe ca ii am pe Sorin si Timea. Nu imi trebuie nimic mai mult.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta