Progrese Timea si progrese Nori

Progrese Timea:
De cateva zile sta singura in fundulet, nesustinuta. Din cand in cand cade in lateral dar din ce in ce mai rar. Sta destul de bine. Cuvinte noi nu zice insa zice des "ha ha ha ha" dar nu ca un ras ci ca si cum sufera :)). De cate ori o punem sa stea in picioare, bineinteles noi sustinand-o de sub brate, ea sta destul de mult apoi incepe sa faca genoflexiuni. E asa de scumpa cum face. Eu cel putin sunt si rupta de oboseala din cauza asta. Abia pot sa o mai tin cat e de grea. Face gimnastica cu mine. :)
De cateva nopti ma doare rau spatele cand o hranesc si o tin in brate. Sper sa imi treaca repede, ca ea mai are mult de crescut.
Cand ii dau sa pape si nu mai vrea, incepe sa strambe nasucul, cu gurita inchisa. E tare haioasa cand face asa.

Progrese Nori:
Am ajuns la greutatea pe care o aveam inainte de sarcina. Bineinteles, nu sunt multumita. :D As mai vrea sa dau 5 kg ca sa ajung la silueta ideala. Atat aveam mereu, 49, 50 kg. Sper sa reusesc cat mai curand acest lucru.
Parul nu mai cade atat de mult ca la inceput.
M-am obisnuit complet cu viata alaturi de un copil.
Am ajuns sa ma simt implinita!!! (asa ma simt de cand am nascut)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta