Hristos a inviat!

A trecut si Pastele ortodox. Noaptea de Inviere am petrecut-o acasa, alaturi de finii nostri Ingrid si Gabi. Am hotarat sa nu iesim in acest an, sa facem o mica pauza, pt ca, de cand ne stim am fost mereu la biserica. Am stat si am povestit pana pe la ora 1 si apoi am plecat fiecare la culcare. Matusa Ingrid si unchiul Gabi i-au adus Timeei, de la Iepuras, o plasuta plina de cadouri. Un ursulet care sta agatat pe o luna si canta o melodie frumoasa, de adormit pe ea :) si niste carticele cu animale pe care cu siguranta le va aprecia cand isi va da seama ce reprezinta fiecare poza.
Masa de Paste am petrecut-o la Dragoiesti, la sat, la bunicii lui Sorin. Am papat mancarica buna, ca de obicei si am admirat-o pe fetita noastra cat e de cuminte. A fost o scumpa. A ras si a fost voioasa toata ziua.
Si acolo Timea a primit o gramada de cadouri. Un batic trendy roz, un iepuras de plus si bani. :)
Noi i-am luat o palarioara de soare, niste ciorapi cu chilot, faini de tot, albastri si cu ajutorul lui Andreea, un rotobil. Scumpa noastra este foarte incantata de el. Da din manute si apasa pe tot ce gaseste. E o dulce.
Sta deja foarte bine in fundulet si deja si in picioare destul de mult, chiar daca e sustinuta. Cand ma pregatesc sa o scot din scaunul ei cu masuta, de cateva zile ridica manutele ca sa o ridic mai bine. Atat e de draguta cand vad ca le intinde spre mine....Revenind la Paste, azi vom primi o vizita si de la nasii nostri si a lui Timea. Sunt curioasa ce vor zice de printesa noastra, cat a crescut si cat e de cuminte.

Pun cateva poze care fac mai mult decat o mie de cuvinte. Se va vedea cat de fericiti au fost atat bunicii cat si strabunicii Timeei, sa nu mai spunem si de parintii ei, ca o au in familie pe ea, cea mai scumpa dintre fetite.


























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta