Londra again

Poimaine plecam la Londra. Chiar de 1 martie. Abia astept. Mi-e cam frica de avion, dar sper sa ajungem cu bine...si incolo si inapoi.
Cand ne intoarcem vom sarbatori ziua noastra. Vom face 5 ani de cand suntem un cuplu. Chiar si aceasta excursie este in cinstea acestui mare eveniment. :)
Sambata Timea va implini fix 6 luni. Jumatate de an. Sunt fericita si implinita ca am asa o scumpete de fetita. A trecut asa de repede aceasta perioada, parca a zburat. Acum pot spune cu adevarat ca sunt mama si ca nu imi mai lipseste nimic. Am cea mai frumoasa familie!!!
Imi va fi foarte dor de printesa mea si va fi minunat sa o tin din nou in brate cand ma intorc.

Daca avionul nostru pateste ceva, Timea, sa stii ca mama si tata te iubesc enorm!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta